Zapytanie ofertowe - przeprowadzenie prac adaptacyjno- remontowych w Dziennym Domu Pobytu

W związku z realizacją projektu pn. „Dzienny Dom Pobytu – dla osób niesamodzielnych w Wierzchosławicach” Rutkowski LTD sp. z.o.o zaprasza do składania ofert na wykonanie prac adaptacyjno - remontowych, niezbędnych do realizacji Dziennego Domu Pobytu mieszczącego się w Wierzchosławicach 8, 88-140 Gniewkowo.

Informacje ogólne:

1. Zamawiający:
„Rutkowki LTD” Sp. z o.o. ul. Warszawska 4/9, 87-100 Toruń
2. Postępowanie na wykonanie prac adaptacyjno – remontowych w  projektu pn. „Dzienny Dom Pobytu – dla osób niesamodzielnych w Wierzchosławicach”.
3. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o zasadę konkurencyjności zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
5. Postępowanie dotyczy wyboru jednego wykonawcy oraz nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Zakres wykonywanych prac:

  1. Usprawnienia dla osób niepełnosprawnych (reorganizacja dostępu do pawilonu z zewnątrz).
  1. Przebudowa podjazdu (Roboty rozbiórkowe starej zabudowy ze stopniową wymianą podbudowy. Ułożenie krawężnika drogowego ze spadkiem terenu na betonie B20 Naniesienie warstwy piasku 15cm.Ubicie warstwami ,podsypka cementowo- piaskowa 5 cm  Ułożenie kostki betonowej kolorowej typu ciężkiego 50m2. Wywiezienie uszkodzonych i starych materiałów z rozbiórki.
  2. Zakup i montaż poprzez przykręcanie na kotwach, poręczy oraz pochwytów z profili zamkniętych.
  3. Prace przygotowawcze - prace rozbiórkowe i demontażowe. Poręcze o dł. do 3mb, szt. 8 oraz pochwyty szt. 5
  4. Montaż drzwi dwu skrzydłowych. Przekucie wnęki szer. 24cm oraz dopasowanie otworu drzwiowego. Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej ,Skucie płytek na szer. otworu drzwiowego, Wymiana naproża. Zaprawienie bruzd i narożników. Wyrównanie podłoża. Ustawienie i montaż drzwi o szer. 140 cm otwieranych jednostronnie. Montaż i uzupełnienie pianą oraz zaprawienie otworu. Położenie gładzi i malowanie. Montaż pochwytu i zamka.kpl.1
  1. Rewitalizacja terenu wokół pawilonu:
  1. Wykonanie/rewitalizacja trawnika 50 m2:

- rekultywacja istniejącego podłoża, uzupełnienie czarnoziemu.

- przygotowanie podłoża, nawożenie, wałowanie, wysianie trawy, pielęgnacja po wysianiu traw.

  1. Przygotowanie ścieżek o długości 20m:

- wybranie darni i ziemi o głębokości 10 cm

- nasypanie piasku o wys. 15cm

- zagęszczenie

- rozłożenie  nawierzchni mineralnej i utwardzenie 

  1. Montaż ławek stalowo drewnianych przykręconych do podłoża ,montaż kotew na betonie B20 w podłożu,
    szt. 4
  2. Oświetlenie terenu: 

- wykonanie wypustów oświetlenia i przeciągniecie przewodu YAKY 3x1,5 75m

- montaż betonitów w ziemi, szt. 2

- montaż lamp ogrodowych na wysięgniku metalowym, szt. 4

- podłączenie i wkręcenie żarówek LED, szt. 4

  1.  Adaptacja sali animacyjnej (dziennego pobytu):
  1. Ściany: 60m2

- Skucie istniejącej struktury ścianek

- wyrównanie podłoża i uzupełnienie gipsem

- odgrzybianie

- gruntowanie

- gładziowanie powierzchni ścian

- ułożenie tynku strukturalnego

- gruntowanie powierzchni

- dwukrotne malowanie farbą lateksową

  1. Wykonanie sufitów podwieszonych metodą systemową 60x60: – 35m2

- wykonanie opaski dekoracyjnej z płyty KG na modernizowanej konstrukcji z wym. elementów i podwieszania

- izolacja z wełny mineralnej 10 mm wraz z przygotowaniem podłoża

- gipsowaniem

- gładziowaniem

- szlifowaniem

- gruntowaniem

- dwukrotne malowanie farbą lateksową

  1. wykonanie oświetlenia systemowego z lamp 60x60, szt. 4
  2. montaż gniazdek 200V/10A YDY 3x2,5, szt. 8
  3. remont podłóg:  90,5m2

– skucie odspojonych płytek i cokołów

- uzupełnienie odwarstwień wylewki betonowej

- uzupełnienie płytek i cokołów

- fugowanie

  1. montaż drzwi i zamka, szt. 1

       4. Adaptacja sali do wypoczynku:

  1. Ściany: 60m2       

- skucie istniejącej struktury ścian

- wyrównanie podłożą

- nałożenie tynku maszynowego

- szpachlowanie i gładziowanie powierzchni

- gruntowanie i 2 krotne malowanie farbami lateksowymi

  1. Podłogi 35m2

-  Zerwanie wykładziny

- przygotowanie podłoża (uzupełnienie ubytków, gruntowanie, wylewka samopoziomująca)

- ułożenie wykładziny

  1. sufit:

- sufit podwieszany systemowy KG ocieplony wełną mineralną 10cm, 30m2

  1. zakup drzwi, szt. 1
  2. Oświetlenie LED 60x60, szt. 4
  3. Gniazda 230V, szt. 8 
    5.Adaptacja łazienki – posadzki i ściany 45m2

- uzupełnienie ubytków

- naprawy ścian i podłoży

- gipsowanie szpachlowanie

- gruntowanie i 2 krotne malowanie

- skucie od spojeń płytek na ścianach i posadzce

- naprawa oraz wyrównanie zaprawą cementową ubytków

- gruntowanie

- ułożenie odspojonych płytek na zaprawie elastycznej

- fugowanie

      6. Adaptacja łazienki dla osób niepełnosprawnych:

  1. przebudowa wejścia:

- przebudowa podejścia WC – ułatwienie dotarcia do muszli

-  Przegroda drzwiowa wejścia do sanitariatu Osób Niepełnosprawnych

- modernizacja i poszerzenie istniejącego wejścia

- roboty demontażowe wejścia

- roboty demontażowe istniejącej przegrody wewnętrznej

- wykucie naproża i rozkucie ścian

- przemurowanie i uzupełnienie tynków

- pakiet naprawczy i malowanie

  1. modernizacja sufitów systemowych KG – docieplenie wełną mineralna 10cm – 19m2
  2. wykonanie wentylacji nawiewowo-wywiewnej rurą spiro fi160 wraz z wentylatorem elektrycznym
    i podłączeniem, 2 komplety
  3. montaż pochwytów w sanitariacie na ścianie i podłodze,  1 komplet
  4. montaż systemowego dzwonka do przywołania. System niskoprądowy ze zdalnym przyciskiem 1 komplet
  5. oświetlenie rastrowe 10 szt.
     
    7.Adaptacja pomieszczenia kuchni:


    asystemowe zadaszenie wejścia nad drzwiami z poliwęglanu na profilach kształtowych: 1 szt.

- złożenie zadaszenia w konstrukcję

- przykręcenie do podłoża kotwami

  1. krata na drzwi wejściowe do kuchni: 1 szt.

- montaż kraty stalowej otwieranej na zawiasach

- montaż kotew i uchwytu do zamykania

- poprawki malarskie i konserwacja

  1. montaż opraw oświetleniowych kuchennych powyżej IP44 LED zabudowanych na istniejącym suficie wraz
    z ułożeniem kabli YDYp 3x1,5, szt. 3
  2. montaż wentylatora systemowego 200V fi 150 do istniejącego kanału 1 zestaw
  3. montaż pokrywy kominowej i pokrywy deszczowej 1 zestaw
  4. montaż systemowego wyciągu ze stali nierdzewnej typu kapturowego wraz z podłączeniem do instalacji elektrycznej 220V i przyłącza kominowego rurą spiro
  5. kuchnia roboty budowlane: 45m2

- naprawa ścian i sufitów

- gipsowanie

- gładziowanie

- odgrzybianie

- gruntowanie i szpachlowanie

- dwukrotne malowanie farbą lateksową

Zamówienie dotyczy następujących kodów CPV:

  • 71315000-9 - Roboty remontowe i renowacyjne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

- 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

- 45442100-8 - Roboty malarskie

- 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

- 45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

- 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

- 45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

- 45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

- 45431000-7 - Kładzenie płytek

- 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

- 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Wykonawcą ubiegającym się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek i mieć formę Podmiotu Ekonomii Społecznej (PES)[1] prowadzący działalność w zakresie niniejszego zamówienia, który posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymagań. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wymaganą dokumentację w terminie maks. 3 dni roboczych od daty poinformowania przez Zamawiającego w formie korespondencji elektronicznej (mail na wskazany przez Wykonawcę adres). Niedostarczenie wymaganej dokumentacji skutkować będzie odstąpieniem od podpisania umowy z Wykonawcą.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się podmiot niepowiązany kapitałowo ani osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.

Zgodnie z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Z postępowania wykluczone są osoby i podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo w powyższym rozumieniu. Oferenci są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie o niewystępowaniu powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym w/w powiązań. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. 
Niezłożenie oświadczenia spowoduje, że oferta nie będzie rozpatrzona.

Z udziału w postępowaniu w roli przedsiębiorstwa wykluczeni są pracownicy "RUTKOWSKI LTD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT

  1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim trwałą i czytelną techniką biurową.
  3. Ofertę należy przygotować zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  4. Do Formularza oferty należy dołączyć również oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  5. Wykonawca powinien złożyć ofertę na jeden z poniższych sposobów:
  • elektronicznie na adres biuro@rutkowski.com.pl, (podpisane i zeskanowane dokumenty),
  • osobiście na adres Zamawiającego w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00,
  • przesłać pocztą lub kurierem na adres:

"RUTKOWSKI LTD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Warszawska 4/9

87-100 Toruń

z dopiskiem „Oferta dotycząca wyboru wykonania prac remontowo – adaptacyjnych w pomieszczeniach Dziennego Domu Pobytu

Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

TERMIN SKŁADANIA OFERT

Termin składania ofert upływa 17.08.2017r. do godziny 16:00 (8 dni pełnych dni od daty przygotowania oferty)

UWAGA! Niezależnie od sposobu składania oferty, decyduje data jej wpływu do Biura Zamawiającego, a nie data nadania.

KRYTERIA WYBORU I SPOSÓB WYBORU NAJLEPSZEJ OFERTY

Wybór najlepszej oferty dokonany będzie wyłącznie spośród ofert, które spełniają warunki udziału w postępowaniu ofertowym.

1.         Kryteria obligatoryjne:

Podmiot mający przeprowadzić  w/w usługę musi spełniać następujące wymagania:

Wykonawcą musi być Podmiotem Ekonomii Społecznej (PES)   w zakresie niniejszego zamówienia, który posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Kryteria punktowe

Cena brutto:  100%

Liczba punktów = (A/B) x 100%

A – najniższa cena brutto wynikająca ze złożonych ofert (w PLN)

B - cena brutto oferty ocenianej (w PLN)

1% = 1 pkt

Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Złożone oferty uszeregowane zostaną na podstawie liczby zdobytych punktów.

Wybrana zostanie oferta tego Wykonawcy (Oferenta), który spełni kryteria obligatoryjne oraz uzyska najwyższą liczbę punktów za kryterium punktowe.

OSOBY ODPOWIEDZALNE ZA KONTAKT

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami i odpowiedzialną za czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy jest Bartosz Rutkowski (adres e-mail: biuro@rutkowski.com.pl, tel. 601 688 710.

INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia wszystkich oferentów, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania. Ponadto wyniki zapytania zostaną opublikowane na stronie www.ddp-lawenda.pl.

Umowa zostanie zawarta w terminie maks. tygodnia od zakończenia postępowania.

DOPUSZCZANE ZMIANY W UMOWIE Z WYKONAWCĄ I WARUNKI UMOWY

  1. Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy z Wykonawcą w sytuacji niewywiązywania się z powierzonych zadań i istotnych opóźnień w stosunku do założonego harmonogramu prac.
  2. Procedura realizowana jest przed podpisaniem umowy o dofinansowanie projektu „Dzienny Dom Pobytu dla osób niesamodzielnych w Wierzchosławicach”, więc podpisanie umowy z wybranym Oferentem jest uwarunkowane podpisaniem umowy o dofinansowanie projektu.   

 

Wykaz załączników:

1. - zapytanie ofertowe.PDF

2 – wzór formularza oferty (zał. nr 1, zał nr 2)

 

[1] Podmiot Ekonomii Społecznej (PES) - zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju  Regionalnego na lata 2014-2020.

Jak zapisać swoje dziecko
do żłobka? To takie proste!

Copyright © 2020 Wyższa Szkoła Gospodarki Wszystkie prawa zastrzeżone